Translate

pondělí 24. března 2014

Co bych pro svou dceru neudělala!

Nedávno jsme byly s Kačenkou nakupovat v Tescu. Nechodím tam moc často a ani tentokrát jsem tam neměla chodit. Oproti jiným obchodům je problém v tom, že tam mají kromě jídla, drogerie a podobných věcí ještě oblečení, bižuterii a také kabelky. A jak jsem tak nakupovala, přiběhla najednou Kačenka a odtáhla mě k jakýmsi kabelkám, že se jí prý jedna moc líbí. Je taková menší, akorát pro ni a že sice ví, že má slíbenou jednu větší, ale menší taky potřebuje. Kabelka nic moc (to je samozřejmě můj názor), v žádném případě se mi za ni nechtělo utrácet, tak jsem slíbila, že jí nějakou menší taky udělám. Kačenka byla spokojená, ale pak začal mírný nátlak, kdy že už ta slíbená kabelka bude. A protože sliby se musí plnit, nedalo se dělat nic jiného, než ji ušít.

Látky si vybrala Kačenka sama. Byla to pro mě překvapivá volba, když sáhla po Amy Buttler. Nejsou to zrovna typicky zářivé barvy ani dětské vzory. Asi už nám holka trochu povyrostla. Na klopu si vybrala na doplnění hnědou z mých ručně barvených zásob a já jsem jí k tomu doplnila růžovou na proužek, aby vzniklo k oddělení jednotlivých ploch. Ta růžová je pro změnu Patricie Bravo, tuším že kolekce Floral Elements.

A když už jsem šila kabelku, udělala jsem jí k ní i malou peněženku s karabinkou, kterou si může připnout na kovovou vsuvku u kabelky, ale taky třeba na poutko u kalhot, když bude potřebovat jen peněženku. A aby byla kolekce kompletní, doplnila jsem ji ještě o širokou čelenku. Protože jsem ale při jejím stříhání koukala na televizi a nesoustředila jsem se, nevycentrovala jsem ji podle vzoru. Bylo mi ale líto stříhat další kus látky, tak jsem to tak nechala. Kačence to rozhodně nevadí, mě ale ano. Takže příště budu dávat pozor.

Velikost kabelky je asi 22 x 22 cm, hloubka 6 cm. A peněženka je velká 7,5 x 10 cm.






Hezký den všem.
Jana

7 komentářů:

  1. Senzační sada a Kačenka se má, když má takovou šikovnou maminku.
    Zaujala mě ručně barvená látka. Nepouští to při praní barvu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Ty ručně barvené látky při praní možná trošku pouští, ale nazapouští. Takže když mám různobarevné aplikace (klidně i v červené) našité na bílém podkladu, při praní to nic neudělá. Mám to vyzkoušené. Zkoušela jsem to ale jen na bavlně, na umělinách by to mohlo zapustit. A všechny ty polštářky s prošíváním, co jsou v předešlých bločkách, tak ty jsou taky ručně barvené. Je to všechno barvené za studena barvami Procion MX Dye.

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď. Tyto barvy vůbec neznám a Google mi našel jen zahraniční odkazy. Poohlédnu se po nich. Zrovna hnědá se v bavlnách tak málo vyskytuje, že bych ji taky brala.

      Vymazat
  2. Jani, moc pěkná kabelka i celá souprava!

    OdpovědětVymazat
  3. Hi Jana,

    I just browsed half of your blog! I love your work, the diversity of projects and your free motion skills are great!

    OdpovědětVymazat