Translate

neděle 21. září 2014

Asi mám taštičkové období

Televizní vysílání mám za sebou a podle reakcí snad mohu říct, že úspěšně. Bylo to docela v pohodě, jen když jsem měla přijít na řadu, tak mi srdce stouplo až do krku, prudce se rozbušilo a já myslela, že nepromluvím. Pak ale ze mě ta nervozita celkem spadla a myslím, že jsem to zvládla dobře. Dokonce mě pochválil i můj tatínek, který na všem téměř vždycky najde alespoň nějaký nedostatek. A tentokrát prohlásil, že jsem to zvládla perfektně a že je na mě hrdý. Až mi z toho zůstala viset brada. Děkuji tatínku, moc mě to potěšilo.
A taky děkuji vám všem, kteří jste mě podpořili, ať přímo v komentáři nebo třeba jen myšlenkou.

Ale život se zase po mých "sedmi minutách slávy" vrátil do normálních kolejí a tak postupně vznikají další věci. Tentokrát mě asi chytlo jakési taštičkové šílenství, protože vznikly další tři, dvě jsou ve výrobě a pár dalších v hlavě. Všechny jsou opět ručně barvené a zdobené prošíváním. Bez prošívání to u mě snad už ani nejde.

Jedna v ohnivých barvách, s vloženou paspulkou. 





Jedna tmavohnědá s růžovým prošíváním. Velikost je 20 x 15 cm



 A potom tato tónovaná. Přechází od nejtmavšího tónu stejné barvy k nejsvětlejšímu. Velikost je také 20 x 15 cm.




Hezký večer všem
Jana

2 komentáře:

  1. Jani, krásné taštičky - barvy, prošití, všechno zase úžasné! A v televizi jsi byla dobrá, zvládla jsi to skvěle.

    OdpovědětVymazat
  2. Your pouches are so lovely!
    I admire the accuracy of your stitching and the balance of your compositions every time.
    Can't wait to see your new ones!

    OdpovědětVymazat