Translate

neděle 11. ledna 2015

Ve fialové

Po výrobě vánočních dárků jsem se opět pustila do tvoření jen tak, podle své nálady a představy. Chtěla jsem momentálně něco rychlejšího, tak jsem ušila dvě taštičky. Jako obvykle z ručně barvených látek. Na vnější stranu jsem vybrala tmavě fialovou, na vnitřní stranu světlejší fialovou. Obě jsou prošité bublinkami. Na prošívání jedné jsem vybrala světlejší odstín fialové, než je látka, to aby bublinky byly více vidět. No a na té druhé jsou vidět ještě víc, protože jsem sáhla po světle zelinkavé niti. Mám moc ráda kombinaci fialové a zelené, tak jsem ještě kromě nitě použila i zelený zip, aby tam té zelené bylo více.

Ta větší má šířku u zipu 19 cm, u dna 14 cm, hloubka dna je 6,5 cm a její výška je 15 cm. Taštička se zelenými bublinkami je menší, má 17 x 10 cm.

Obě dvě jsou podložené vatelínem a bavlněnou látkou, to kvůli prošívání ale i zpevnění a vnitřek pak ještě podkládám ronopastem.








Hezký večer
Jana

1 komentář:

  1. Opět krása, Jani. Moc zajímavá kombinace barev. Přestože zelenou moc nemusím, vidím, že na té druhé taštičce je to právě hráškově zelená, co na ni přitáhne pohled.

    OdpovědětVymazat