Translate

středa 1. dubna 2015

Kulaťáčky podruhé

Tak se mi zalíbily kulaté polštářky v oranžové a fialové, které jsem nedávno dělala, že jsem ušila další dva, tentokrát v modrých barvách. Jako tradičně jsem si látky sama nabarvila reaktivními barvami Procion MX Dye. To jsou ty modré. Zadní stranu jsem nechala černou, ta je kupovaná, protože barvená černá není úplně černá a je pro mě jednodušší a vlastně i levnější si koupit hotovou černou látku.

Zadní strana je na zip, protože u kulatých tvarů by obálkové zapínání způsobilo "rozjetí" polštářku a byla by z něj šiška. Přední strana je podložená termolínem a prošitá bublinkami. Průměr je cca 42 cm.

Výplně si do polštářků šiju sama, takže tomu bylo i tentokrát. Pokud hledáte, kde si nakoupit výplň do polštářů (myslím tím duté vlákno, které se cpe dovnitř), koukněte sem http://www.polytex.eu/produkty/podle-zpusobu-pouziti-textilii/textilni-galanterie-patchwork/pes-kulickova-vypln/superball-kulickova-vypln. Mám pocit, že už při objednávce dvou kilogramů je cena i s poštovným výhodnější, než když výplň nakoupím v Brně v obchodě. V Karsu teď mají kilogram za 217,- Kč. Navíc dostanu balík přímo domů a můžu si objednat množství jaké chci.






Hezký den
Jana

3 komentáře: