Translate

středa 20. května 2015

Volné quiltování - polštáře

Už kdysi jsem si nabarvila látku ve žluté, oranžové a červené barvě, která delší dobu čekala na využití. Minulý týden přišel její čas a vznikly dva quiltované polštáře. Na každý jsem použila jinou barvu nitě - jeden je quiltovaný žlutou, druhý červenou nití. No, ta červená není úplně jasně červená. Je to taková malinová.

Nechtěla jsem prošívání v jednom vzoru, tak jsem zvolila směsici a prošívala podle toho, jak mi šel vzor pod ruku. Díky tomu jsou ve vzoru spirály, kolečka, peří i něco dalšího. Vytvářet vzory přímo "za chodu", přecházet z jednoho do druhého, vymýšlet a věřit, že výsledek bude stát za to, přesně tohle mě baví. A když se navíc vzor propojí s barvami a jejich prolínáním, tak vznikají zajímavé struktury. Vlastně nikdy na začátku nevím, co vznikne, jestli se mi to bude líbit, jestli práce, kterou jsem do toho vložila, bude stát za to. I pro mě je to pokaždé překvapení.

Velikost 40 x 40 cm, podloženo vatelínem 120 g/m2. Zadní strana má obálkové zapínání a je pokaždé v barvě lemu.









Přeji krásný den
Jana

3 komentáře:

  1. Paráda Jani, v tomhle jsi nepřekonatelná.-))

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nádhera p. Dohnalová, jste opravdu umělkyně. Je vidět, že to děláte s velikou láskou.
    Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju. Takové věci člověk musí dělat s láskou, jinak by u toho nevydržel :))!

    OdpovědětVymazat