Translate

čtvrtek 10. prosince 2015

Kabelky s prošívanou klopou

Před nějakou dobou mě oslovila kamarádka, že by ráda malou kabelku. Měla jakousi hadrovou plandavou, jejíž tvar se jí líbil, ale chtěla ji v kombinaci zelené a fuchsiové. Obkreslila jsem si tvar kabelky, abych dodržela její přání, klopa se mi ale nelíbila, tak jsem ji udělala po svém. No, vyšla z toho úplně jiná kabelka, než byla ta původní, ale tak se mi líbila, že jsem udělala další dvě v jiných barvách a další dvě už mám nastřihnuté.
Velká není, je tak na mobil, klíče, kapesníky a peníze, má samostatnou kapsu na zip, která je schovaná pod klopou a malou kapsičku uvnitř. Popruh je nastavitelný a nejpříjemněji se asi bude nosit jako crossbody.
A tato černo-růžová je už majetkem mé dcery, která si sama vybrala barevnost a dostala ji ke svým pondělním devátým narozeninám.
A kdyby se vám nějaká líbila a chtěli byste si ji nechat ušít, pište nebo koukněte sem.










Hezký den
Jana

3 komentáře: