Translate

pátek 4. prosince 2015

Vánoční třpyt

Jako každý měsíc byla i na listopad ve flérovském klubu Růžový panter znovu na stopě vyhlášená fotosoutěž. Tentokrát byl název "stříbrobílý svit", ale byla vlastně povolena i zlatá a ve výsledku z toho je "vánoční třpyt".

Téma je to krásné, ale co nafotit? Všechny mé věci jsou barevné a nic z toho se do tohoto tématu nehodilo. Základem by měla být bílá a nemělo by to být nic náročného (myslím tím práci na několi dní), abych to stihla. Stále jsem se s tímto tématem nějak nemohla poprat, když tu mě náhle osvítilo - možná proto, že zrovna krásně zasvítilo sluníčku na můj pracovní stůl, což mi zvedlo náladu a přišel nápad.

I když jsem se čistě bílému základu snažila vyhnout, nakonec jsem uznala, že to bez něj nepůjde. Nakonec tedy vznikla bílá taštička, zdobená bílým prošíváním, patinovaná stříbrnou textilní barvou a zdobená kamínky Swarovski. I když jsem uvažovala, že bych dala nějaký kamínek modrý, nakonec jsem zůstala u průhledných, aby se pěkně postaraly o ten lesk a třpyt. A tady je výsledek.


Tuto fotku mi komisaři odsouhlasili do soutěže - ne, nemůžeme tam dát jakoukoliv fotku. Musíme projít přes komisi tvořenou z členů klubu, kteří fotkám rozumí, zhodnotí je, navrhnou úpravy, někdy je i zamítnou.

Jestli vás zajímá, jaké fotky vznikly na toto téma, podívejte se sem  http://www.fler.cz/blog/ve-trpytu-vanocnim-36481.  A pokud jste zaregistrovaní na Fleru, můžete i pro nejpovedenější fotky hlasovat.

A kdyby vás zaujala tato taštička, najdete ji zde.








Hezký den
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat