Translate

pátek 15. ledna 2016

Moje první brož

Tak jsem zkusila něco nového. Ne že bych opustila quiltování, to rozhodně ne. Jen jsem ho trošku "miniaturizovala", no prostě zmenšila, a použila na brož. Někde jsem totiž v poslední době viděla textilní brož a tak mě zaujala, že jsem se rozhodla vytvořit vlastní. Hezky vyladěnou ke kabelce. Momentálně mám na skladě pouze jednu kabelku, a to tuto, rozhodování proto bylo jednoduché. Chtěla jsem vytvořit brož, kterou můžu nabídnout současně s kabelkou ve svém obchodě na Fleru.

Byla to sice piplačka, ale myslím, že nebude poslední. Moc se mi líbí právě možnost kombinace s kabelkou. Teď ještě obarvit hedvábnou šálu v příslušném odstínu a spějeme k dokonalosti:)) Ale ani to není problém. S barvením hedvábných šál jsem teď sice na chvíli přestala, ale neznamená to, že se k tomu nevrátím.

Průměr brože je necelých 6 cm a zapíná se na brožový můstek. A pokud budu šít další, ukážu vám, jak taková brož vzniká. Hledala jsem hledala, jak ji ušít, ale nikde jsem nic nenašla. Lépe řečeno našla jsem různé brože i s návody, ale ne na takovou, jakou jsem chtěla já. Aby byl šev schovaný vevnitř. Všechny, co jsem našla, byly na závěr obšité zvenku, takže šev byl viditelný. A já jsem chtěla, aby byla pevná a šev nebyl vidět, takže jsem musela sama vymyslet, jak na to. A tu je.








Hezký den.
Jana

1 komentář: