Translate

pátek 10. června 2016

Žluté taštičky

Tentokrát mi při probírání se látkami padla do oka zářivá žlutooranžová látka. Jedná se samozřejmě o mou ručně barvenou látku, jak jinak, že? Neměla jsem jí k dispozici moc, ale na dvě taštičky to stačilo. Na jednu menší, placatou a na jednu s odšitým dnem.

K prošívání jsem vybrala bílou bavlněnou nit, opět mou oblíbenou Trianu. Určitě existují nitě kvalitnější, pevnější, určené speciálně pro quilting, ale u nás v Podomí je tak nějak neprodávají. Ani ve Vyškově, ani v Blansku (to jsou největší města v relativní blízkosti). Vím, Brno taky nemám tak daleko a internet funguje spolehlivě. Ale jak jsem už určitě psala a jak říkám na kurzech, mám tyto nitě ráda a vyhovuje mi poměr cena - výkon, který je velmi slušný. Zkoušela jsem různé nitě, kde 100 metrů stálo více jak 30 Kč, ale Trianě jsem zůstala věrná. Samozřejmě pouze za předpokladu, že mám k dispozici barvu, kterou potřebuji. A komu se 30 a více korun za 100 metrů nitě nezdá moc, tak si může spočítat, jaká bude cena nití na deku, kde spotřebujete třeba 2 kilometry a více. A to není nic neobvyklého.

Navíc mi vyhovuje, že je Triana silnější, než jiné nitě, i když jsou určené pro quiltování, a můj stroj ji má rád.

Takže prošívání bílou, na jedné taštičce jenom bílou, na druhé v kombinaci s oranžovou nití v barvě podkladu.

Na zdobení jsem vybrala ještě modifikovaný vzor peří. Zkoušela jsem ho poprvé a moc mě baví, takže se určitě ještě někde objeví.





A zde také vzor, který jsem ještě nepoužila. A taky mě zaujal.



Hezký večer
Jana

1 komentář:

  1. Браво! Изысканно при активном цвете!!!

    OdpovědětVymazat