Translate

úterý 20. prosince 2016

Dva polštáře, které se mi moc líbí

Je tu další nevánoční příspěvek a jak je patrné z názvu, jedná se dva polštáře, které se mi moc líbí. Líbí se mi téměř všechny věci které udělám (aby taky ne, že?), ale z těchto dvou polštářů jsem byla opravdu nadšená. Kdyby nebyly dělané pro konkrétní zákaznici, tak bych je možná ani nedala z ruky. 

Motiv na polštářích jste u mě už viděli. Najdete ho zde v duhových barvách na polštářku a zde na sedáku (návod na ušití sedáku je zde). Na přání zákaznice jsem pozměnila barevnost a velikost. Místo obvyklého bílého podkladu jsem zvolila krémový a slzičky na jednom polštáři udělala ve fialových a na druhém v růžových tónech. Fialová a růžová se pak ještě objevují na lemování. Prošití je provedeno v barvě podkladu, takže je nenápadné, ale dodává celému výrobku na kráse. 

Velikost polštářů je 50 x 50 cm, proto jsem oproti původní duhové verzi, která měla velikost 40 x 40, ještě poměrově zvětšila vzor aplikace, aby nebyla příliš malá a pěkně vyplnila prostor. 

I tentokrát jsem využila své ručně barvené látky, ale najdete je jen na aplikacích a na lemu. Podkladová látka je koupená hotová, protože takovou barvu ve svém vzorníku nemám a navíc jsem chtěla podklad jednolitý, což ani při nejlepší vůli ručním barvením nedokážu udělat. I proto v nabídce látek, kterou najdete u mě na Fleru, uvádím, že nejsou vhodné pro ty, kdo nemají rádi batiku. Možná se to zdá být zbytečné, ale zákazníci jsou různí a zatímco jedni batiku milují, druzí ji nesnášejí. 

Je škoda, že na fotkách polštáře vůbec nevyniknou. Ve skutečnosti jsou mnohem krásnější. A já to musím vědět, protože jsem je viděla na vlastní oči. :) Nevím, čím to je, ale mám z nich radost jako malé děcko, i když už je nemám. Tak doufám, že na svém novém místě budou dělat parádu. 










 Hezký večer
Jana



Žádné komentáře:

Okomentovat