Translate

středa 28. prosince 2016

Kam mě vedeš, pírko?

Už jsem se tu několikrát zmiňovala, že jsem na Fleru členem klubu Růžový panter. Každý měsíc máme v tomto klubu fotosoutěže, které nás nutí fotit jinak, kvalitněji a zajímavěji, než jsme zvyklí a také máme různé jiné soutěže nebo akce, které zase vedou k novým výrobkům. 

Na závěr tohoto roku jsme si připravili velmi zajímavou akci - pro nás účastníky určitě a doufáme, že i pro návštěvníky - a to ilustraci notoricky známé pohádky Mrazík. Vyráběli jsme výrobky nebo fotili fotky tak, aby ilustrovaly některou scénu z této pohádky. Jak se nám vše zdařilo, můžete posoudit zde.

Já jsem k této akci přispěla taštičkou s motivem pírka, které Ivánka dovedlo za Nastěnkou. 
Pírko je quiltované bílou nití a taštička pak celá černou nití, která sice není moc vidět, ale která celou taštičku pěkně zpevní. 

Taštička byla hotová již před Vánocemi, kdy také vznikly fotky. Mohla jsem díky tomu využít sníh i nádhernou námrazu, která u nás pokrývala úplně vše. Teď už ale sníh zmizel a všechna ta krása je pryč. 

 





Přeji všem krásný den
Jana

3 komentáře: