Translate

sobota 8. července 2017

Polštáře ke Gaudího sedáku

V tomto článku jsem popisovala, jak vznikl sedák pro pana Gaudího. A také jsem v něm možná psala, že určitě vzniknou další věci, protože mě Gaudího tvorba velmi zaujala. Nechtěla jsem ale hned odbíhat k jeho jiným výtvorům, ačkoliv jich u něj najdete spoustu a pokaždé v nich objevíte něco nového, protože jsem chtěla ještě využít železných vrat (obrázek je také ve výše uvedeném textu), abych podle nich vytvořila polštáře ladící k sedáku.

Zatímco na sedáku se prolínají barvy tři  - zelená, modrá, oranžová, pro každý polštář jsem zvolila vždy dvě barvy. Jeden je modrozelený a druhý modrooranžový. Technika je stejná jako u sedáku, jen jsem tentokrát vynechala prošití barevných ploch vykukujících zpoza černých "mříží". U sedáku je dobré, když je celý prošitý, u polštářů ale husté prošití způsobuje jistou tvrdost, která pak může být při jejich používání nepříjemná. Přece jen tvář, kterou se o polštáře opíráme, máme poněkud jemnější než je část, kterou sedíme na sedáku. Ani tak ale nepřišla technika volného quiltování zkrátka, i když není na první pohled příliš viditelná. Touto technikou jsem hustě obšila všechny černé otvory.

Látky pod černou mříží jsou ručně barvené a pokud vás zaujaly a chtěli byste se naučit, jak barvit látky reaktivními barvami, je ještě pár volných míst v prázdninovém kurzu barvení látek 13. srpna.






Hezký večer
Jana


2 komentáře:

  1. Krásné. Působí to jako vitráže, moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Super, jako obvykle - nebo ještě přesněji - čím dál tím víc a víc super !
    Zdravím, chválím, těším se na kurs!
    Jitka Mészárosová

    OdpovědětVymazat